
Õppimist väärtustav õpetamine ülikoolis
2009
348 lk
Sisukord:Raamat tutvustab väljundipõhise ja konstruktiivselt sidustatud õppe aluseid. Lisaks pakuvad autorid näiteid konstruktiivse sidususe rakendamisest nii auditooriumis kui kogu kõrgkooli tasandil. Nende kaante vahele koondatud arutlused, põhjendused ja tähelepanekud aitavad õppejõududel parandada õpetamist ja hinnata õpiväljundite saavutamist. Raamatus käsitletakse olulisi teemasid: sobiva tasemega õpiväljundite kavandamist, väljundite saavutamist võimaldavaid õppetegevusi, õpetamist ja õppimist väikestes ja suurtes auditooriumides, hindamise rolli ja tähendust. Haarates lugeja kaasa, saavutavad autorid oma eesmärkide, õpetamismeetodite ja hindamisviiside ühtsuse, ning nõnda – kasutades raamatu enda väljendit – püüavad nad lugeja järjepidevuse võrku, mis aitab optimeerida õppimist.
Selle raamatu lisa info
Kapp:
Riiul:
Rida:
Riiul:
Rida:
Seisukord