
Reklaam ja imagoloogia
2007
62 lk
Sisukord:Alates 1995. aastast on nüüdses Tallinna Ülikoolis erinevate õppekursuste käigus välja töötatud imidžiteooriat. Selle töö tulemusena on selginenud küllalt ammendav mõisteaparaat, mida siinne sõnastik esmakordselt tutvustab, lootes avardada senist populaarset turundus- ja disainikeskset arusaama reklaamist. Oli ka aeg, sest juba mitmed maailma turunduskorüfeed on hakanud rääkima puhtturundusliku reklaamikäsitluse küündimatusest. Siiski ei ole veel ilmunud mitte ühtki süsteemset imidžiteooria esitlust. Raamat kujutab endast lühiteatmikku vastavasisulise loengukursuse juurde ning on mõeldud konspekti täiendamiseks.
Selle raamatu lisa info
Kapp:
Riiul:
Rida:
Riiul:
Rida:
Seisukord