J�nku Raamat
Raamat
Logi sisse


Tulemuste hindamine

Tulemuste hindamine

2010
122 lk
Sisukord:Kasvava konkurentsi ja kiirete muutuste ajastul peavad organisatsioonid pidevalt otsima võimalusi tulemuste parandamiseks. Nad peavad olema suutelised pakkuma suuremat kliendilojaalsust, tõhustama protsesse, suurendama produktiivsust ja kohandama töötajaid strateegiliste eesmärkidega. Ent seda, mida mingil moel mõõta ei saa, ei saa ka juhtida. Kuidas saaksidki juhid otsustada, kas ettevõte loob tingimusi, millega pakkuda aktsionäridele rohkem väärtust, kui nad ei jälgi pikema aja jooksul muutusi kriitilistes tulemustes? Juhtidel on oluline roll oma ettevõtte tulemuste hindamisel. Näiteks võid sa hinnata oma üksuse panust ettevõtte kasumlikkusse, produktiivsusesse, kliendilojaalsusesse, uuendustesse ja teistesse olulistesse näitajatesse, mille juhtkond paika paneb. Sa tahad teada, kuidas valida ja jälgida oma üksuse tulemuste hindamise vahendeid. Selles raamatus selgitatakse, kuidas tulemuste hindamine käib, kuidas seda süstemaatiliselt teha ning kuidas vältida levinumaid vigu.

Selle raamatu lisa info

Kapp:
Riiul:
Rida:
Seisukord